sobota, 9 sierpnia 2014

Amazing Changes

Witam ponownie!
Po tytule tego posta już wiecie jak nazywa się II część YOUNG & WILD, czyli Amazing Changes.
Rozdział dodam jutro? może pojutrze, ale nie jestem pewna. Nie będzie za długi, bo to dopiero początek. Nie będę za dużo zdradzać. Ale powiem wam jedno, główni bohaterzy nie spotkają się tak od razu, będziecie musieli trochę poczekać.
Zrobiłam bohaterów do cz. II i zmieniłam trochę w cz. I, np. Jesy, bo miała tam za dużo tatuaży. Harry'ego, Zayn'a, Louis'a, Liam'a i Niall'a też, bo za bardzo przesadziłam z nimi. Może nie będzie pasowało do opisu z poprzednich rozdziałów, ale musiałam zmienić.
Dołożyłam jeszcze dwóch bohaterów, ale na razie nie będę pisała kim oni są dla dziewczyn czy chłopaków. Wszystkich bohaterów zobaczycie TUTAJ.
Szablonu nie będę zmieniała, bo nie ma po co.
Rozdziały będę dodawała tak jak poprzednio, co tydzień, albo z jakimś niewielkim opóźnieniem.
Jak będzie mi się udawało to do rozdziałów będę dodawała muzykę.
Chciałabym podziękować wam za 5413 wyświetleń i 72 komentarze ;)
Chyba tylko tyle miałam do przekazania. Jakby coś mi się przypomniało, napiszę pod rozdziałem pierwszym.
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz