piątek, 24 stycznia 2014

Young & Wild Rozdział #2

Myślałam, że sobie odpocznę, ale się myliłam. Jesy wparowała do mojego pokoju.
- Co ty tutaj robisz??- zapytałam.
- Przyszłam. Mówili mi żebyś ty do mnie nie przychodziła, ale nie powiedzieli że nie mogę do ciebie przychodzić- powiedziała- Widziałam jak gadałaś z Harry’m.
Czyli nazywa się Harry.
- No i co z tego?
- Prawie każda laska na niego leci. Ale ja nie. Wolę Zayn’a.
- Który to Zayn??
- Ten mulat. To mój chłopak. Jest w elicie.
- Jakiej Kuźwa elicie??- spytałam.
Nawet w poprawczaku jest jakaś elita?? O ja pierdole..
- No w elicie z Harry’m, Niall’em, Liam’em i Louis’em.
Pewnie to koledzy tego debila.
- Ten mulat to twój chłopak?? Ale go sobie szybko upolowałaś- zaśmiałam się.
- O czym gadałaś z Harry’m??
- Ten cwel się ze mnie śmiał. To ja go owaliłam.
- Weź z nim nie zadzieraj- poinformowała mnie Jesy.
- Bo co mi zrobi??- zapytałam.
- Jest groźny. Handlował kiedyś narkotykami i bronią. Każdy się go praktycznie boi.
Wow. W takim wieku handlował taki rzeczami?
- Ale się go boje.
- Miałam ci powiedzieć że dzisiaj wychodzimy do klubu. Ja, Zayn i reszta elity. Idziesz z nami??
- Jak możecie wyjść do klubu?? Przecież wszędzie tutaj są wszędzie ochroniarze.
- Mamy taki tajny sposób- odpowiedziała- Idziesz z nami?
- No nie wiem. Nie za bardzo przepadam za tym Harry’m, bo już od samego początku mi podpadł. No dobra.. Ide.
- Przyjde po ciebie o 23. Bądź gotowa- odparła.
- Chłopaki się na to zgodzili?
- Nie pytałam się ich o to ale myślę że się ucieszą- odpowiedziała.
- Ta.. A w szczególności Harry. Normalnie będzie skakał z radości jak się o tym dowie.
- No dobra. Bądź gotowa. Fajnie się ubierz.  No to cześć.
- Cześć.
Wyszła z pokoju.
***
Nadchodziła 23. Byłam ubrana w TO.
 Do pokoju weszła Jesy.
- Gotowa??- spytała.
- Tak.
- To chodź. Przedstawię cie chłopakom.
Ale Harry będzie zaskoczony.



Już jest następny rozdział. Mam nadzieję że się podoba :D

CZYTASZ=KOMENTUJESZ

2 komentarze:

  1. Super rozdział :)
    będę czytała !
    czekam na next *_*
    http://i-am-a-dream-awake.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne *.* Chcę już nexta ! <3

    OdpowiedzUsuń