piątek, 31 stycznia 2014

Young & Wild Rozdział #4

- Hej.
- No hej- odpowiedziałam.
- Co tam??
- Nic- zaśmiałam się- A tam??
- Też nic. Mogę się o coś ciebie spytać?
- No.
- Za co trafiłaś do poprawczaka??- zapytał.
- Kilka włamań, kradzieży i jedno pobicie.
- Kogo pobiłaś?
- Z koleżankami takiego staruszka. A ty za co??
- Włamania, napaście a głównie pobicia- odparł.
Hah. A wygląda na niewinnego chłopaka, nie patrząc na liczne tatuaże. Pozory mylą.
- Uu. Nieźle- powiedziałam.
- Harry ma tego więcej. Pobicia, włamania, handlowani narkotykami i bronią, liczne gwałty-zaśmiał się. Gwałty?? Boję się.
- A od kiedy tutaj jesteś??
- Pół roku. Za niecały miesiąc wychodzimy- odpowiedział.
- Czyli kto jeszcze wychodzi??
- No ja, Zayn, Liam, Louis i Harry.
- Hah. A ja za jakiś rok wychodzę- zaśmiałam się. Ale mają fajnie.
- Naprawdę?? Wow. Długo.
- Wiem- odparłam.
- Już jesteśmy- poinformował nas Jesy.
Spojrzałam na klub, przed którym staliśmy. Wydawał się fajny. Weszliśmy do środka. Od razu poczułam zapach alkoholu i papierosów. Leciała niezbyt głośna muzyka. Tak mi tego brakowało.
Podeszliśmy do baru. Chłopaki zamówili sobie jakieś drinki a ja podeszłam do Jesy.
- Masz szlugi??- spytałam.
- Łap- rzuciła paczkę petów i zapalniczkę. Wyjęłam z opakowania jednego papierosa i podpaliłam go. Wsadziłam go do ust i zaciągnęłam się, po czym wyjęłam go i wypuściłam niewielki dymek. Powtarzałam tą czynność dopóki papieros nie zjarał się do końca. Wyjęłam następnego peta i zrobiłam to samo co z poprzednim.
Zamówiłam drinka. Po chwili barman podał mi kieliszek. Następny i następny. Odeszłam od baru i poszłam na parkiet. Zaczęłam tańczyć do jakiejś piosenki.

Nagle ktoś od tyłu objął mnie w pasie i zaczęliśmy gibać się do muzyki. Popatrzyłam na jego ręce. Były wielki i obtatuowane. Skądś je znam. Odkręciłam twarz i zobaczyłam Harry’ego. Bosze.








Jest nowy rozdział. Znów krótki ale nie mam dzisiaj za dużo czasu. Więc do następnego :DD

CZYTASZ=KOMENTUJESZ

5 komentarzy:

  1. super opowiadanie :)
    czekam na next :)
    szkoda , ze tak krótkie rozdziały :< xd
    A tak w ogóle to kiedy następny ?
    Zapraszam do mnie na moje opowiadanie
    http://123-my-life-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piszesz :)
    Czekam na następny.
    Zapraszam do mnie
    http://onedirection1237.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super *.* Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji znajdziesz tu:
    http://through-the-dark-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne blogi będą nagradzane!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji znajdziesz tu:
    http://julietjhistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń