sobota, 24 maja 2014

Young & Wild Rozdział #13

- No jestem- wstał z kanapy i podszedł do mnie.
- Wyjdź stą.
- Nie.
Objął mnie w talii.
- Zabierz te łapy.
- Nie.
Wpił się w moje usta a ja odwzajemniłam pocałunek.
***
- Wypad z mojego pokoju!- wrzasnęłam.
- No wyjdź z tej łązienki.
- Nie wyjdę dopóki ty tam będziesz.
- Dlaczego??
- Bo tak. Wyjdź- wycedziłam przez zęby.
- Dobra. Już wychodzę. Tylko się ubiorę.
Po kilku sekundach usłyszałam zamykanie sie drzwi. Poszedł. W końcu.
Wyszłam spokojnie z łazienki. A tu nagle ktoś złąpał mnie w pasie. Styles. A to cwel. Oszukał mnie.
- Odejdź.
- Nie.
- Zostaw mnie w spokoju- odparłam.
- Nie- odpowiedział stanowczo- Zrozum, że nie kochanie.
- Kochanie?! Czy ty sie dobrze czujesz?
- Tak. Jest moja.
- Ta. Za dużo sobie wyobrażasz. Wyjdź stąd. Natychmiast.
- Okej, okej. Nie bulwersuj sie. Ale i tak jesteś moja kochanie.
Załozył spodnie i koszulkę.
- Potem się spotkamy. A zapomniałem wspomnieć, idziemy dzisiaj do klubu. Wybierasz się z nami?- zapytał.
- Nie wiem. Zastanowie sie. Ale chyba tak.
- Spoko.
Wyszedł z pokoju. Założyłam TO i położyółąm się na łóżku.
Bosze. Zrobiłam to ze Styles'em. Żal mi siebie.
Do tego on mówi na mnie kochanie i że jestem jego. Na pewno ma cos z głową.
Myślałam że po tym sie ode mnie odczepi, ale oczywiście nie. Ja pierdole. Wszystko jest pojebane.







Obiecałam dłuższy ale niestety nie mam czasu, dodam dłuższy w przyszłym tygodniu. Przepraszam ze tyle czekaliście ale coś sie z laptopem dziwnego dzieje. Do następnego xx

3 komentarze:

  1. O Matko zrobili to?! :D Zajebisty *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny? <3 Boski blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Twój blog został nominowany do Libsteraward 2 :)
    więcej: http://island-of-dreams-historia.blogspot.dk/2014/05/libster-award-2.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń